Thursday, December 3, 2009

Brödet som jäste...

Idag gjorde jag, AnnaSara och Olle stan. En gång blev jag väldigt lockad, men kunde stå emot min shoppa kläder abstinens. Kom enbart hem med ett rött band för 11 :-, en dinosariekakform 12:- och inslagspapper 50 :-. Förr i tiden, när man var ung och gjord av pengar, då kunde man minsan komma hem med fem olika kassar fulla med kläder. Det var tider de..

Pics på brödet som jäste..

Dags att åka till Lerdala och baka pepparkakor nu. Ska ta med dinosariekakformen som present till barnen :)
I morgon bär det av till kusten, med mina blivande sjuksköterskor!

Ha en fin 2:a advent.



1 comment:

cattis said...

Att vara student är inte lätt, plånboken ekar väldigt ofta.
Du brödet, det såg fantastiskt gott ut..
Och nu är vi i snygg huset. Du har lärt mig och Anki att göra apelsindoppadechokladmojjar, haha. Shit, det var kul :D