Wednesday, December 9, 2009

Ett år. Det här inlägget är till syrrorna!
: o )





















Några ord mitt i veckan...
Jag brukar tänka på den ibland. Den där första dagen i Socialpsykologin efter studieuppehållet. Jag gick och satte mig på stolen bredvid er. Jag var alldeles ny och ensam men ni tog emot mig med öppna armar! Tänk om jag hade satt mig hos någon annan, då hade nog inte det här året blivit så bra som det blev. Jag har verkligen haft roligt, och det roligaste av allt är att vi har så mycket roligt kvar att göra! Våran 2do lista har knappt börjat

; o )

Ps! Ni kommer blir perfekta sjuksyrror.

3 comments:

cattis said...

Jag blir alldeles till mig när jag läser dina fina ord. Jag brukar med tänka tillbaka i tiden, till tiden då vi blev VI. Hela detta året har varit helt kolosalt underbart, utan er vad skulle skolan och livet varit då.
Ps. Bilderna var sjukt snygga!

Ni kommer med bli underbara sjuksyrror, det är jag helt säker på!


Vår 2do lista är lååååång.
Mycket längre än vi kan ana..

Johanna said...

Jag är väldigt glad över att du satte dig hos just oss den där dagen!
Vi har haft mycket roligt ihop och mer roligheter ska vi ha :)

Kristina said...

..och jag vill tacka mamma, och pappa osv..

Vilka fina taktal ;-)