Friday, November 27, 2009

Hej på dej.

Visst är det skönt med helg? Det tycker jag för idag lämnade vi in fyra veckor av intensivt arbete, hoppas nu att vi blir godkända! Nästa vecka får jag en annan grupps arbete i mina händer, då ska jag för första gången opponera på riktigt, både muntligt och skriftligt. Ska bli spännande!

Gjorde just en farligt kaloririk paj som jag ska ha med till Syster Yster, Olli Bolli och David. Vi ska se på Idol och äta räksoppa, jag är hungrig!
I morgon blir det jobb i hemtjänsten och på eftermiddagen kommer Karin och Emma till mig, vi ska laga något smarrigt och sen åka på Bio och se Luftslottet som sprängdes.

På söndag är det första advent då sjunger vi i Låstad kyrka kl 14!

På tal om något helt annat.. Såg ni på Mitt i naturen igår? En tittarfilm visade ett larvtåg, har aldrig hört talas om något liknande..

Se you!

Signe myser i soffan 2009-11-25

4 comments:

Sara said...

Hej på dig!
Hoppas det går bra med opponerandet
och att du får en jättemysig adventshelg!
Kram kram

Cattis said...

Ja, vuxna det är vi nog allt vare sig vi vill eller inte ;)
Du är så duktig min sköna-böna!

Och jobben dem kallar efter dig, du är eftertraktad må jag säga. Hur gick det på avd. 72?

Och du, hur var bion?
Jag är grymt taggad över att se den.. (om det nu blir så)

Tooti said...

Tjenis! Lycka till med opponeringen imon! Kraam

Anonymous said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu