Monday, March 2, 2009

Sommar på KSS.

Nu är det klart. 10 veckor på KSS blir det i sommar! Heltid =)
Jag ska jobba på en kirurgavdelning. Där jag får möta inlagda patienter med t ex gallsjukdom, magsår, tarmvred, cancer, ulcerös kolit, Crohns och massa mer. Ska bli så lärorikt!!
Från det ena till det andra. Har vart på Bio ikväll med bästis. Aldrig förrut har jag behövt hålla för ögonen och öronen samtidigt. Det var så brutalt. Män som hatar kvinnor.
Det enda som är l i t e tråkigt med semestervik är att jag inte kommer kunna tillbringa så mycket tid vid västkusten som jag har kunnat gjort tidigare år, förra året passade jag på att bli sjuk i blindtarmen mitt i semstern, vad ska jag hitta på i år tro? hehe.
Båtfolk i en enda röra

6 comments:

Anonymous said...

Åhh, massa grattis till jobbet!! Kusten finns kvar de år då du får ha riktig semester, att jobba är trööökigt på sommaren, men så mycket pengar man får! Och erfarenhet såklart.

Jag fick också hålla för öronen och blunda samtidigt, förstod inte hur folk kunde sitta och se helt oberörda ut i biosalongen vissa scener. Isch.

Hej kram!

Isabelle said...

Stort GRATTIS till jobbet. Det kommer bli jättekul och jättelärorikt för dig :) Bra jobbat Kristina :) Jag ska se Män som Hatar kvinnor på fredag, hoppas den är bra och inte allför läskig. Mångamånga Kramar

Anonymous said...

Gud vad roligt! GRATTIS!!!!!!! :D Då får vi allt ta och glassa oss i solen :)

Anonymous said...

Grattis till sommarjobbet!
Kul för dig att prova något nytt :)
/ Veronica

Anonymous said...

Grattis!! Vad kul att du fick jobbet :D Låter jätteläskigt o spännande!

Anonymous said...

Grattis grattis igen :) Jag är så glad öfr din skull. Och i år ska du bara hitta på och luncha och glassa med mig och Cattis :)