Wednesday, March 4, 2009

Lite Lessen.

Min bil är dödförklarad. Jag får åka i den till 26 mars. Sen ska den till skroten :(
Jag kommer sakna Forden. Det är något speciellt med den, första bilen och allt..
Lite lessen.

Nu måste jag leta efter en annan bil. Den får inte vara för dyr för jag är inte så rik. Jag får ta av mina sparpengar som jag skulle ha en dag när jag flyttar hemifrån. Kommer nog få bo hemma hela livet tror jag, för en bil måste jag ju ha. Hoppas jag hittar en bra bil tillslut.

Ge mig lite hopp i tillvaron

7 comments:

Anonymous said...

HLR då..? Lilla forden. vi får ha begravning du och jag, kristina..

Anonymous said...

Stackars lilla bilen! Men jag hoppas att du kommer hitta en ny söt bil till dig och Viljan, som vi kan åka på äventyr i.

May the Ford rest in peace.

Puss

Anonymous said...

Åh. Beklagar sorgen. Min golf gick oxå sönder i torsdags men efter stefan bytte ut startmotorn fungerade den igen. Det är inte roligt när bilar krånglar. Vi var och tittade på en ford igår. Men nu vet jag inte om jag vågar köpa den! Hur gammal var din lilla ford? Lycka till med att hitta en ersättare.

Anonymous said...

Vad tråkigt! För det är ju inte så billigt att köpa bil! Men hoppas du hittar en ny fin bil som du kommer att trivas med :)
Om du menar köp av kläder så unnade jag mig att köpa både jeansen och tröjan. Så nu är jag överlycklig :)

Anonymous said...

Tyckte allt att det var synd om forden, den var ju fin och bra ju! Men jag lovar, du kommer hitta en ny jättefrän bil :)
Jag ger dig massor med hopp!

Ja, klart att det var på tiden för att besöka kss! Och blodgivare ska vi bli :)

Trevlig helg stumpan! ;)

Anonymous said...

Japp, och godkända blev vi allihopa? :)

Anonymous said...

Det kommer vi allt kunna göra :) Det var därför jag unnade mig jeansen och tröjan som jag ville ha :) hehe. Jag hade också klarat hemtenan :) Jihooo!