Sunday, March 1, 2009

Välkommen Mars.

Mars = Min månad som betyder Vasalopp, födelsedag och vårblommor.
Helgen flög iväg som aldrig förr. Vart tog du vägen?
I fredags var jag och mina klasskompisar hos Anki och firade hennes 21 års dag. Det var mysigt. Jag har hamnat i värsta bästa klassen, med värsta bästa vännerna jue :)
Lördag blev det träning, farmor och Melodifestival med syskon m.fl. Melodifestivalen var ju sådär den här helgen, förra veckan var det mycket bättre bidrag tycker jag.
I dag söndag, har det blivit besök på Villahem mässan, hundpromenader, söndagsmiddag, plugg och lek med barn!
Det var väldigt sammanfattat :)

I morgon blir det jobbintervju, plugg på skolan och sen bio på kvällen Män som hatar kvinnor ska jag se. Ha en fin vecka.

Med en enkel tulipan..

3 comments:

Anonymous said...

Du är så välkommen i vår klass och vårat gäng Kristina :) Jag gillar dig också!
Tack för kommentaren av min nya layout på bloggen. Det är alltid roligt när någon kommenterar när man gjort om :)
Föresten, vem skulle höra av sig till Christine angående morgondagen? Kramar!

Anonymous said...

Låter som du haft en fiin helg =) Och en himla fin tulpanbild hörredu. Hoppas vi kan få till en dejt i helgen! Kram

Anonymous said...

Säger som Johanna, du är mkt välkommen och älskad bland oss ;) Hur gick intervjun? :)
Ses imorgon!