Saturday, November 22, 2008

Veckans fönster

Hittade en rolig sida. Susannes fotoblogg

Hon lägger upp "veckans fönster" en gång i veckan tror jag, ännu en liten utmaning! Är vid sommarstugan nu, har med lilla lappisen. Det finns inte photoshop i den så bilden är ej redigerad men ganska okey ändå!

Bilden är tagen för ca ett år sedan. Allt gick i rosa den kvällen. Min inredning, himlen och vattnet.

Kul att ta kort på fönster, ska försöka hitta nått roligt fönster till nästa gång :)


Pretty in pink


Lilla "fönstertittar" nallen får vara med också ;)
Varma häls från kalla Bästkusten

5 comments:

Susanne said...

Välkommen till Veckans fönster! Mysigt och inbjudande fönster du bjuder på.

Varje natt mellan fredag och lördag publicerar jag ett nytt fönster. Du är välkommen nästa vecka också!

annette said...

Det var en vacker vy Du har från stugan vid det fönstret!

//annette

Isabelle said...

Hej! Så fina kort du tar :) Jag saknar dig också. Hoppas du tycker det är roligt att vara tillbaka i skolan! Hoppas vi ses snart! kramar

Anonymous said...

Oh, fina bilder! Kanske att jag får ta och haka på dig där nu då :)

Anonymous said...

Vilka härliga fönsterbilder. Du är så duktig på att fota.
Kram Christel.