Monday, November 24, 2008

Stay with me!

Winter. Vilken härlig helg jag och Viljan har haft, vi har varit på Bästkusten :) Tur att vi åkte hem igår annars kanske jag hade fått åkt i snöväder idag. Jag gillar vitt. Nu är det vitt ute och jag njuter av varje snöflinga. Tänk att snön visar sig i år med. Om det bara hade varit liiite mer skulle jag plockat fram skidorna och åkt tre varv på gräsmattan :P Men jag har ju viktigare saker för mig. Det sitter någon inne i min hjärna och säger:
- Kom ihåg att du har tenta den 5.e.

Jag har i alla fall pluggat. Sett på dansbandskamp. Pluggat. Gått prommenad. Pluggat. Ätit. Tränat på gym. Pluggat. Gått långprommenad. Fotat. Pluggat. Vart i Smögens kyrka. Pluggat.

Det är skönt att va hemma hos mamma och pappa igen. Gissa vem som att plockat fram ljusstakarna en vecka för tidigt? Mamma Eva.


Är det bra tork idag?

Foto: Kristina Edvardsson

2 comments:

Anonymous said...

Åh, vilka härliga bilder! Älskar färgerna. Hoppas jag får åka med ner till bästa kusten nån gång, det verkar så härligt där.

Men nu ser jag fram emot massa mys i Mariestad på lördag!

emma... said...

om mamma eva har plockat fram ljusstakarna, då tänker jag minnsan också göra det! imorgon kväll då ska de hänga en adventsstjärna och stå en ljustake i mitt fönster. alla som vill får titta;-)