Thursday, November 20, 2008

Små lätta moln, ser jag på din himmel, din himmel som är blå.

Idag har jag pluggat på förmiddagen, börjar få ganska bra koll på psykofarmakan nu tror jag :) Var ju inne i skolan i går och i förrgår. Lunchade med Ida och Frida, jag saknade dock Isabell :( Det känns inte som att det har gått ett år sen jag var där sist, möjligtvis några månader. Det här året har gått så otäckt fort!!
Idag åkte jag upp till mormor på middagen och åt kålpuddig, potatis och brunsås. Min mormor är den bästa mormorn i världen. Jag älskar henne så mycket! Efter maten gick vi ut och gick, hämtade posten, plockade granris som vi la på snödropparna som redan börjar komma upp. Jag tog lite bilder i mormors trädgård, bland annat bilden nedanför.

Nu ska jag åka in till stan. Det står Friskis & Svettis på schemat.



nypon i novemberljus
Sist men inte minst.
TACK för alla rara kommentarer till mina fototriss bilder. Dom var skräpiga!

1 comment:

Anonymous said...

Hej! Ja, det var ett tag sen vi hördes. Jodå allt är bra och skolan flyter på men man börjar väl bli lite skoltrött =P Hur är det med dej och hundarna då? Jo, Mikko lever och ibland beter han sig som han vore en valp men han har blivit grinigare också....=? Värre har det varit med Skip som fick tbe i sommras och var nära döden. Men nu är han på väg till att bli som vanligt. Sanna