Friday, March 11, 2011

Nu är det klippt.

Hej! Här är det full rulle. jag har varit barnvakt från igår kväll och vi har gjort det ena och det andra. Idag har jag bakat bullar. Både Linus och Matilda fick varsin degklump att baka med, dom är duktiga bagare ;) Efter bullbaket blev det så klart bullfika ute i solen med AnnaSara, Olle, Linnea, Linus och Matilda och två lurviga.

Sen gick jag in och skrev ett mail till Adecco. 10 minuter senare ringde en norsk jenta upp och nu är det bestämt att jag ska åka till Oslo på min födelsedag. Spännande!

Nu måste jag skynda mig in i duschen. Kl 17 blir det middag på Riviera och sedan musikalen Rent som jag väntat på så länge. Ser verkligen fram emot den här kvällen :)

Igår klippte jag pappa. En väldigt avacerad frisyr.



Trevlig helg, tugga och svälj!

2 comments:

cattis said...

Shit vad kul att du ska komma hit och jobba! Tror du att du får bestämt ett schema innan du kommer?

Åh, har du sett musikalen rent nu? Jag ville så gärna se den. Den var bra va?

Pussåkram

Sara said...

Vad duktig du är på att klippa :D

Vad tyckte du om Rent? Såg den i Göteborg för några år sen, älskade den verkligen.

Ska du jobba i Oslo? Kram