Friday, March 18, 2011

Bakslag!?

Huja. Vaknade upp i morse och världen var alldeles vit igen. Jag gillar ju snö vanligtvis men inte när jag vet att det finns små knoppar och lökväxter som kommit upp under snön.
Jag vill ha vårsol nu.

Med våren kommer förkylningarna. Usch vilken förkylning jag åkt på. Gnäll gnäll. Jag nyser, hostar och snorar. Har varit förkyld hela veckan men jag ser inget slut på symtomen :O
Jag bakar en sockerkaka nu som tröst. Den blir så fin där inne i ugnen. Halva sockerkakan ska mamma och pappa få med sig till sommarstugan. Den andra halvan ska jag ta med upp till mormor framåt middagen.

I helgen blir det jobb, jobb, jobb.
Cattis. Jag såg att du skulle till Åre i slutet av helgen. Då kanske jag kan passa på att ringa dig typ på söndag kväll eller måndag när du är i Sverige. Du måste nämligen coacha mig när jag kommer till Oslo. Om du jobbar, får du helt enkelt ta ledigt ;)

Två pics från Jönköpingstripp i februari.

Söta Tim

Emma och Tim, Bea, Emma och Pompe
Klem fra meg.

1 comment:

cattis said...

Kristina jag åker till Åre imorgon så du kan ringa antingen imorgon men då är jag i sverige kl 21 ca. Annars kan du ringa närsom fram till torsdag fm. :) Jag kommer jobba natt mån-tis-ons, går av tors morgon. Det löser vi! :D Ahhh vad kul att du ska komma :D PUSS