Wednesday, February 23, 2011

White light Moment.

Hej! Dags för lite uppdatering igen. Jag har haft en mycket trevlig helg på fina västkusten med fina människor. Solen sken och snön glittrade :)
X antal promenader, springturer, god mat, gott fika och utflyckt till Ramsvikslandet har vi hunnit med. På lördagkvällen knökade vi ihop oss i soffan i det lilla tv-rummet för att sedan avnjuta årets bidrag i en av delfinalena av melodifestivalen. Många olika åsikter blir det om vad som är bra och dåligt! Jag gillade godisskålen och han till vänster.

Nu har jag jobbat i två dagar. Vi har haft calicivirus på avdelning meeen, peppar, peppar, skönt nog så har jag klarat mig. Tack Gode Gud för handsprit, vitpepparkorn, tvål och vatten.

Idag är jag ledig igen :) Skulle jobba i helgen som kommer men då blir det tjejvasa med Anki Spanki, så nu är jag ledig till på söndag. Bestämde mig för att sova ut idag eftersom jag hade ont i halsen igår, jag sov till kl 11.10! Nu är jag frisk. Solen strålar ute idag också. Jag har åkt skidor på Vristulven. Inga upp- och nerförsbackar. Oxberg till Mora är nog mest nerför tror jag.

Ikväll blir det semlor!

2 comments:

cattis said...

Kusten i fin huset, vad avis jag blir ;) Låter som ni haft det riktigt mysigt. Dock är calicivirus inget att leka med, hoppas du slipper det hemska. Håll dig kry till ert tjejvasalopp, då kommer jag tänka på er!

Heja heja :)

KRAAAAAAM

cattis said...

Högläsning i bilen, inte illa ;)

Jag kommer tyvärr inte hem i Mars, har bara som mest två dagar ledigt i raken så då hinner jag knappt komma hem innan jag måste fara igen. Det tar tyvärr lite för lång tid för att pendla hem. Så jag kommer hem över min födelsedag i april istället.

Ni är sååå välkommna! Vill ni komma en helg? Kolla upp några datum då ni kan komma, så kan jag kolla upp hur jag jobbar. KRAAAM!