Saturday, November 27, 2010

Första advent

Nu är juletiden här. Julmusik, julbak, julklappar och mycket mer. En härlig månad! Idag har vi varit på julmarknad i Mariestad och frysit om tårna. Det blev fika med familjen Törnhage på Lundstedts café och lite affärstitt också. Spelade på hjul och vann en ädelost.

Har gjort lite vinterfint här i bloggen :) Eller försökt i alla fall!

Det är en lugn helg här, på gränsen till tråkig. Saker jag har att se fram emot i december är i alla fall kustenresa med mina sjuksköterskor, julgodisbak, födelsedagsfest för E & R, intro på nytt jobb och evntuellt ett nytt kamerahus om jag hittar en bra. Kanske kan ge mig inspirationen för fotografering tillbaka :)

Sen hoppas jag tomten kommer den 24:e också ;)

Tänd ett ljus och låt det brinna!

1 comment:

cattis said...

Du gör så mysigt!
Jag längtar till kusten-resan, den är alltid lika uppskattad! Wiiie!