Tuesday, September 8, 2009

Bloggen vaknar till liv...

Kankse man skulle blogga lite? YeS.

Idag har jag vart med på BVC, det har varit en jobbig dag för mina kindmuskler. Gå runt och le mot små barn en hel dag är jobbigt ;-) Jag har även lekt med dockor, gått balansgång, plåstrat om små nallebjörnar och fått små bäbbar att tänka på annat när Syster Maud sticker i benet. Aj aj.
Fy 17 vilket mysigt jobb. Kanske jag ska bli barnsjuksköterska en vacker dag? Eller livsstillssjuksköterska? Eller distriktsköterska? * VäLJA VäLjA välJA*
...först får jag väl nöja mig med sjuksköterska :-)

På torsdag ska jag till sjukgymnastiken och bada med KOL patienter, ska jag börja röka innan kanske? Man måste ju sätta sig in i detta på riktigt ;-)
Ja SKA göra en ny layout snart. Det är ju inte sommar längre, utan det är världens bästa årstid nu. Finns det något mysigare än friska höstdagar med färgglada löv, svamp i skogarna och 100 tals ljus tända på kvällarna. Vardagslugn.

Hej svejs :-)


3 comments:

cattis said...

Idag var jag också på BVC, riktigt skojigt :) Så otroligt söta barn. Hur gick det på mittbedömningen?

Sara said...

Kul att du är tillbaka. Jag undrar samma sak som Cattis, hur gick det på mittbedömningen?
Kram

Sara said...

Kul att du är tillbaka! och jag undrar samma sak som Cattis, hur gick mittbedömningen?
Kram