Wednesday, April 22, 2009

Jag hööör.

..igen. En snäll sjuksköterska spolade mina
öron tills jag blev alldeles svimfärdig idag.
Och massa massa kom ur öronen.
Hade nästan glömt hur det var
att höra så här bra :)


Idag har jag lärt mig att sätta urinkater.
Det var lite komplicerat, spännande och läskigt på samma gång. Många steg. Idag övade vi som tur var bara på dockor. Vill du ställa upp som testperson? Sen kollade vi hur mycket urin jag hade i blåsan med bladderscanen, 33 ml!
Spännande dag.

3 comments:

Johanna said...

Härligt att du har fått tillbaka hörseln, så att du hör vad vi säger nu ;) hehe. Nee men skämt och sido, jag svimmade ju också. Men det är väl balanssystemet som kommer i rubbning. Det borde väl vi veta, vi som är syrror om typ 1 år. Lycka till med pluggningen så ses vi på lördag :)

cattis said...

Gött med hörsel igen ;) Gjorde det ont? Du kan få sätta kateter på mig.. NOT! fy, det verkar göra ont :S men det var allt lite kul på dockorna.. haha. Snygga som få! Bladder scan, den var lite ball den med ;)

Sara said...

Vad skönt med rena öron =)

Jag tror också att Vilja och Ville skulle gilla varandra, dom kan nog leka riktigt bra ihop =) Vi får tussa ihop dom nån dag =) Kram!