Friday, January 16, 2009

Sara!

Igår tillägnade jag Elina en stund i min världskända blogg. Idag är det duktiga Saras tur!

Sara är inte vem som helst. I helgen blir hon en riktig Lärare i tidiga åldrar. I 3,5 år har hon kämpat och stått i. Jag vet att Sara kommer bli en bra lärare. Hon är duktig på det mesta.

Så här uppfattar jag Sara:

  • Omtänksam.
  • Hon gillar hundar (vilket säger ganska mycket ;)
  • Hon tycker om att fota och är verkligen en duktig fotograf som har utvecklats masssssoor. Yes!
  • Hon har bra självdisiplin som hon dock kunde dela med sig lite av.
  • Väldigt ambitiös.
Jag önskar dig alla lyckönskningar som går att få! Jag vet att du kommer fixa detta galant :)
Heja Sara kämpa på!

Tänkte ge dig en tårta i examenpresent :)



Till Sara.

5 comments:

emma... said...

Grattis grattis till sararara! Hon är ju bara sååå BRA!

Anonymous said...

Åhhhh, du är sååå underbar! Jag höll på att börja gråta! Tack tack fina du!

Haha, emma är ju söt också och skriver grattis till mig i din blogg och inte i min *fniss* Tur att jag är ganska duktig kommenterare i alla fall :D Kraaaam och ha en fin helg!

Isabelle said...

Grattis till Sara :) Åh, en sån där servis med ljung på i bakgrunden har jag med!!! :) hihi. Tårtan såg MYCKET smarrig ut :) Ha det bra! kramkram

Anonymous said...

Det ser himla smaskens ut med den där tårtan, får jag också en när jag fyller år ;)
Nästa gång jag ska till Volvo lånar jag dina fodrade stövlar, det blir nog ett måste. haha.
Sköt om dig, ses på tisdag! :)

Veronica said...

Tack :) Glad att du gillar bilderna. Du hade också tagit bra bilder på tårtan och bären.. Jättefina :D
Ok, ja då hörs vi i morgon då. Kram!