Thursday, January 8, 2009

I´m freeee!

Sitter här och photoshoppar! En viss person har inspirerat mig ;)
Har vart på seminarie idag, det var kul. Man sitter och diskuterar saker som egentligen är ganska självklara. Saker som man kanske behöver påminnas om ibland. Vi pratar om hur man agerar i vissa situationer och hur man påverkas av andra m.m. Spännande kurs tycker jag :) Social psykologi

I eftermiddag ska jag och Emma vara nyttomänniskor. Vi ska prommenera med hundarna uppe på Vristulven och ikväll ska Emma följa med mig till Friskis i Mariestad. Jag ska bevisa för henne att Friskis är mycket bättre i Mariestad än Skövde. :P Haha. Brukar inte träna två dagar irad men den här veckan får det bli så :)

Tentan ska som sagt in nästa fredag. Nästa gång jag ska till skolan är inte förrän på torsdag, då är det seminarium. En veckas semester. Måste bara skriva de 2 sista frågorna på tentan! Detta innebär att jag ska vara mycket ute i friska luften, jag ska baka bröd någon dag och jag ska städa. Men nu ska jag ta på mig underställ, termokläder och windstoper mössa för ute blåser det och är ruskigt. Kameran får stanna hemma. Inget fotoväder så långt mina ögon kan se.

Redo för is.

1 comment:

Anonymous said...

Haha, det är bra att du photoshoppar ;) Vilket program använder du dig av? Snacka för dig själv att du har fina bilder! Jag tänkte lägga till dig på min sida också =) hihi. Lycka till med hemtentan nu. Kram Cattis