Wednesday, January 21, 2009

Fynd.

Hej! Idag har jag fyndat dagen lång :) Var i skolan mellan 10-14. Folkhälsovetenskap blev det av dagen. Igår var det akutsjukvård. Lite förvirrande att läsa två kurser samtidigt alltså :/ Men men.

Det var också studentmässa idag. Jag fick:
  • allmenacka
  • nyckelring
  • t-shirt
  • kondomer
  • sjukhusficka
  • reflex
  • plåster
  • frukt
  • och kanske nått mer som jag har glömt...

När jag kom hem åkte jag vidare till nästa stad med mamma och Linnea. Vi gick på stan och handlade ljus och glasfat till nyrenoverade TV-rummet. Vi kika även in på 2:nd hand.

I dessa bistra tider hittade jag:


Ett fint litet kakfat. Två tekoppar. En pannkaksvändare som hette Nils-Johan. Allt för 50 kr.
Dagens tema grön

Nu blir det lite lite tankar angående uppgift som ska vara inne redan på S Ö N D A G! Sen blir det voff-prommenad med grannen.

KRAM!

4 comments:

Isabelle said...

Åh vad fina fyndsaker du hittat! Grönt är skönt ;) Hoppas du tycker om kurserna. Bra att du valde akutsjukvård tycker jag! Många Kramar

emma... said...

Vilka fiiin saker!! :-) Du är en rikgtig sakletare du, precis som Pippi Långstrump:-)

Veronica said...

Hej! Tack för kommentaren, ja nypon är lätta att ta kort på så här års.. hihi :)
Åh vilka fina tekoppar du köpt och bra kort med!
Ha det gott. Kram!

Anonymous said...

Haha, alla grejor vi plockade på oss i D-huset var inte illa! :D
På tal om fjärrkontroll, jag köpte min för cirkus 500 tror jag. Den är toppen!
och ett nytt stativ vore najs! Dock kostar dem rätt mkt :/
Trevlig helg! :D