Wednesday, November 30, 2011

Kökspannan

Dagens dagsverke bestod i att göra rent kökspannan som i framtiden ska värma mina kalla fötter :) Jag har skrubbat som en TOK hela förmiddagen. Det räckte inte med det heller, utan jag fick använda ett litet rakblad för att få bort all hårt packat sot, färg med mera. I förrgår hämtade jag mitt nya lock också. Det ska vara uppepå för att isolera värmen. Pannan blev som ny!





Blev ni förvånade att jag uppdaterade i bloggen. Det blev jag också nämligen :)


Kriss

4 comments:

Karin W said...

Kul med uppdatering :) Bra kämpat, förstår att detta inte var det mest roliga jobbet. Kram

Anonymous said...

Duktiga du :)

Puss, T

cattis said...

c

cattis said...

Flink du är Kriss!

Jag kommer hem den 23 dec. Som sagt så är det lite mycket över jul som sker, men det skulle såklart vara kempekul att träffa er! Jag ska kolla närmare på detta så hör jag av mig.

Kram!