Tuesday, April 5, 2011

Tack för att jag fått bo hos dig.

Vi syns snart igen :)


2 comments:

cattis said...

Nämen vad söt du är lilla underbara och bästa Kristina! Det är ju så jag blir tårögd. Hur ska jag nu klara mig här själv. Sicken tur att jag snart kommer Skövde!

Vad fint du hade städat här idag förresten! Det behövde du verkligen inte gjort.

Massamasssamassa kramar!

cattis said...

AAAAAAAAAAAH SHIT GRATTIS TILL ATT BLI HUSÄGARE! Jag har tänkt på det minsann, men har tänkt att du hör nog av dig om det blir eller inte. Åh så kul! Synd dock att du inte följer med till Oslo v19, jag hoppas då innerligt att Anki inte bangar! Vad glad jag är för din skull hörru :D

Snart, snart kommer jag hem! Tror du vi behöver boka något bord eller nått någonstans på lörkvällen?

Hihi, alltså jag har aldrig sett några sötare kort än dem du gjort! Jag blir så lycklig varje gång jag ser på dem. Stämmer det att en låg under mattan, en i almenackan, en i frysen och så den på bordet? Du är ju underbar!

Massa kramar till nya husägaren!