Sunday, April 3, 2011

Snart vil jeg komme hjem igjen

Kommer nettopp från en delig tur med cattis. Nu är det bara två dagar kvar här i Norway. Tiden har verkligen gått fort! Det känns bra att vara här, trivs faktiskt bra på sjukhuset och i Cattis lägenhet. Men jag längtar hem också till min söta vovve, min fina familj, min sötaste Tomas och min sjuka lilla farmor. Här i norge har Adecco tydligen inget bra ryckte har jag hört av kollegor. De har lurat sina anställda på pengar med mera så jag ska vara noga med att jag får mina pengar. Varenda krona ;) Här förenas nytta med nöje i alla fall. Igår hade Cattis gjort en jättefin morotskakstårta till mig. På bilden längst ner syns mitt fina K och min nessesär som jag fick av henne också. Vi åt Tacos igår och det ska vi äta ikväll igen för vi gjorde mat till ett helt fotbollslag :) Igår var vi också och tjeckade in Anjas nyinredda lägenhet. Den var kjempefin!
I morgon ska jag tydligen vara ledig tycker min konsulent, men jag vill jobba så jag hoppas jag får en vakt ändå. Annars gör jag mitt sista pass på tisdag kväll :) Om.. om... Om jag får jobb i morgon så har jag jobbat 15 dagar i rad. Kanske lite olagligt. Hehe.

1 comment:

cattis said...

Det har varit himla roligt när du varit här. Det har varit kul att ha en matkamrat, sovkamrat och promenadkamrat ;) Jag blir ju nästan bortskämd. Jag kommer sakna dig när du lämnar mitt place. <3