Sunday, April 17, 2011

Det är vår för hjärter dam.

Hurra! Två små liv har kommit till världen. För fem dagar sedan föddes min kusin Lindas pojk och igår kom Saras lilla pojke tätt in på. Jag är imponerad av er. Vilken bedrift att klämma fram bäbisar så där :) Stort grattis!


Nu är jag ledig i två dagar innan påsken tar vid. Jag har fått lite gjort. Målat lite möbler, försökte mig på att göra en tavla, stekt i solstolen, fixat med bilen och nu ska jag och mamma åka till ett loppis i Lundsbrunn. Kanske hittar någon fint ;)


Det exploderar ute nu. Björkarna har blivit gröna och gräsmattorna börjar växa ikapp. Tänker på min trädgård som blomstrar förfullt. Ska bli så spännande att se vad som växer upp i den.


Nästa vecka är det dags att ta tag i rucklet. Fint ska det bli, en vacker dag. Lille Lillegården. Jag har varit och smygfotat lite :)


Gräsmattan är mer blå än grön nästan.



Det är lite charmigt med gamla slitna fönster. Men med en mamma till fönsterförsäljare så får man väl förnya sig framöver..


Krokusar, Tulpaner, Påskliljor, Skilla, Vårlök och massa mer blommar nu.




1 comment:

cattis said...

Tänk så mycket du har att se i den trädgården, spännande :)
Tack för senast! Synd att det inte blev längre, men trevligt trevligt det var det. Som alltid med er! Kramar från mig.