Monday, February 7, 2011

Mm. Mat!
Nu orkar inte Kristina vara sjuksköterska mer idag. I morgon är jag i alla fall ledig. Det har ändå varit en lugn helg på kirurgen. Den lugnaste helgen jag upplevt sedan jag blev färdig syrra. Jag hade bara tre patienter på en avdelning med plats för 18 inneliggande. Ovanligt och förvånande faktiskt.
I helgen har jag förresten (nästan) vunnit i Poker. Jag har drukit Irish coffee och ramlade i ett lerigt vattendrag under en skogspromenad. Allt ihop med självaste Sötnöten.
Ringde och skulle boka plats på Powerpasset i Skövde, men det var 14 i kö :(
Det blir danspass i Mariestad ikväll i stället. Längtar!
Nu ska jag ladda med kaffe!

Halv sex hos mig.

3 comments:

Anonymous said...

Saknar dig och en "like"-knapp :)

cattis said...

powerpasset vad är detta?

Gooood mat, skicka hit! jag har ingen som helst motivation till att laga mat här. Det är trååkigt.

KRAMAR!

Anonymous said...

Vad är det för gott? ;) Blir nyfiken... Häls. Anki