Sunday, May 31, 2009

In my hand.

Förstår att jag inte är ensam om att ha haft värsta bästa SOL helgen! Både igår och i dag har vi tagit båten ut i skärgården. Vi har ätit chokladtårta och solat ute på en av tusen öar, där vi firade mammorna :)
En del kort har det blivit, här kommer några!


Du är liten som en nöt, men ooh så söt.

Du är gul, men inte ful.

Du är vass och blå, du gör ont att trampa på.

Du är god men inte så sund, du gör mig rund.


Krabban hete nog Kim, nu kommer jag inte på något mer rim.
Nu har jag laddat för sista skolveckan den här terminen, i veckan blir det examinationsseminarie, slutbeödomning och inlämning av reflektioner och studieuppgift. Phu.
Sen är det helg, och vet ni vad syrrorna? Jag har beställt sol nästa helg med!


4 comments:

Anonymous said...

Vilka finfina bilder du har tagit! Ni verkár ha haft det toppen på kusten!

en vecka kvar! sen får du koppla bort skolan! de fixar du tjejen!

Hör av dg om du skulle ha en stund över o vill hitta på något:-)

kraam Emmapemma

Isabelle said...

Vilka fina bilder Kristina!!! Du är så bra på att ta kort! Hoppas allt är bra med dig och att skolan går bra!!! Hoppas vi hörs snart! Kramar

cattis said...

men du syrra, du är ju toppen! Sol ska vi ha till kusten vi drar! Weeeeeeeeeeeeeei

Anonymous said...

Gillar dina bilder Kristina! Det är alltid lika kul att se vad du fotograferat. Jag måste då säga att den där kladdkakan såg ju bara för god ut..mummms :P

Tack för din kommentar.. Ja elefanterna var ju roliga. De letade hela tiden efter gräs att äta..hehe
Lycka till med jobbet på KSS i sommar! Och med skola förståss.. Du är så duktig :)

Själv har jag faktiskt fått fast jobb som lokalvårdare. Inget höjdarjobb men pengar blir det iaf. Men jag ska vik hos Rut i sommar ändå. DET ska bli kul..
Ha en trevlig sommar.
Kram / Veronica