Wednesday, March 25, 2009

Free!

Wee! Tentan är fixad och det kändes helt okey :) Viste dock inte vad förkortningen CPAP stod för, har bara lärt in vad det är. O så några frågor till ..Hehe. Annars var det en bra tenta!

Som jag skrev tidigare i veckan väntar belöning! På fredag åker jag och dom här brudarna (se nedan) till sommarstugan. Det ska bli dåligt väder, men vi ska ha mysigt ändå. Vi ska äta räkor, gå långpromenader, besöka Nordens Ark och berätta spökhistorier under the earth hour. Moahaha.

Sara och Emma. Hjo våren 2008

Dags att åka till jobbet. Tanterna väntar!

4 comments:

Anonymous said...

Virriga du!! Skönt att det kändes bra på tentan!! Ha en härlig helg!!

Anonymous said...

Skönt att den är ur världen, fast den kanske inte gick så bra. Iaf inte för min del.
Ha en trevlig helg i stugan och jag hoppas på fint väder :)

Anonymous said...

Åhhh vad skönt att tentan är över! Nu ska vi njuta som 17! Och du, vädret ser inte ut att bli så dåligt som det verkade i början på veckan! Heja!

Anonymous said...

Gud så underbart det låter, härligt att komma bort en sväng :) Hälsa alla djuren från mig ;)