Monday, February 9, 2009

Jag vill ha en egen måne.

Ännu en dag avklarad :) Jag har haft redovisning i skolan på förmiddagen i folkhälan. I eftermiddag har jag varit hos mormor och sen på träning. Det har varit kallt och soligt = bra fotoväder! Ikväll har jag tagit massa kort på månen. Bilderna blir skarpa och så men blir ändå inte nöjd, månen blir liksom en vit boll på den svarta himlen. Skulle vilja att själva strukturen på månen syntes också :P

I morgon blir det utflykt med mormor och moster till Skara :) Lite plugg på eftermiddagen/kvällen. På onsdag ska jag åka skidor!! På torsdag åker jag och mamma till sommarstugan. Wee!
Nu blir det sängen.

I våran trädgård


Silverbollen


Moon.


2 comments:

Anonymous said...

Det är härligt att fota i sånt väder :) Hoppas ni hade det roligt i lilla Skara. Och åk försiktigt i backen, jag vill inte veta av brutna ben ;)

Anonymous said...

Vilken söt hund =)