Wednesday, February 25, 2009

Gjort.

Ett tag kändes det som att jag inte fått något gjort idag, det var så svårt att komma igång. Men när jag tänker efter så har jag ju gjort färdigt kompletteringen på fråga 3 i socialpsykolgin, jag har gjort rent min bil inför besiktningen, jag har gjort en Kavringsbröd som tog två timmar i ugnen, jag har gjort en kort presentation om Lidköpings kommun inför examensarbetet i Folkhälsa. Jag har gjort färdigt mina tre sidor i Tema 3 (snart). Jag har snart gjort klart bakstycket till min tröja på kommande syjuntan.

Kanske fick jag lite gjort även om det inte
kändes som att jag fick något gjort.

Dagens bild: Sirapsspår i filmjölk.

3 comments:

Anonymous said...

Cooool bild! Jag tycker att du är väldigt duktig vännen.

Kram

Anonymous said...

Oj, så mycket var det länge sen jag fick gjort!!!

Anonymous said...

Du har ju visst gjort en massa saker, bara att det kanske är många småsaker och då känns det inte som du har fått så mycket gjort. Ses ikväll vännen :)