Friday, February 13, 2009

-15 grader!

I morse när jag gick upp visade termometern -15 grader! Vilken härlig vinter vi har. Solen lyser starkt över bergen och den isbelagda viken idag :) Det är härligt att vara här på kusten.

Jag sitter och försöker hitta ett intressant politiskt beslut som jag kan skriva utifrån i TEMA 3 uppgiften. Det är lite komplicerat. Så jag skriver här istället. I går när jag och mamma kom hit gick vi en ganska lång promenad innan Rikard, Malin, Linus och Matilda kom också. Nu är mamma och Malin och handlar för vi ska baka bröd här i eftermiddag. De blir gott!
Nu ska jag fortsätta med pluggandet. Have a nice day!



2 comments:

Anonymous said...

Det låter härligt! Skönt att bara komma iväg lite :) Ta hand om dig så ses vi nästa vecka! Kramar!

Anonymous said...

Åhh, vad underbart att vara du! Jag ska gå ut på min vanliga fotorunda nu jag, och se om det "dykt upp" nåt nytt. En bil eller ett träd eller så. Finns inget fint här :(

Kraaaaam och ha en härlig helg