Sunday, January 25, 2009

Förskräckligt.

Nu är uppgift Tema 1 inlämnad. Epidemiologi handlade den om. Hoppas allt blev rätt nu, vi använder nämligen firstclass för första gången under utbildningen.
Igår var jag på Me and My Girl. Ååå, den var så bra. Jag blir alltid lika farscinerad över hur duktiga skådespelarna är. Dom kan både dansa, sjunga och spela teater som om dom aldrig hade gjort något annat. Tiden bara sprang iväg.
Idag har jag sovit till kl 14 (jobbade inatt). Rikard, Malin, Linus och Matilda har varit här i eftermiddag. Mamma och Linnea har gjort god söndagsstek. Jag och Linus gick en prommenad och pratade med hästarna borta i byn. Ikväll har vi vart en sväng upp till mormor. Hon tycker Mia & Klara är förskräkligt dåligt. Jag tycker det är förskräckligt roligt.

Lite ljus i mörkret :)



Ny vecka. Nya tag.

1 comment:

Anonymous said...

Jäkla punka, men det löste ju sig tillslut. Men det var inget vidare skoj :S
Vi ses idag dåråå :)
Objektivjakt nästa!

Härliga ljusbilder.
Kramo