Thursday, December 4, 2008

Jag håller ögonen på dig.

Jag gillar INTE den här layouten. Den ska snart bytas.

Jag har huvudvärk. Kanske är det för att jag har levt på kebabrulle, marknadsgodis och kaffe idag. Det kan också vara för att jag har glott ner i massa böcker och papper hela dagen, har jag blivit något klokare? Det kommer märkas. Nu är jag iallafall helt tom och har gett upp för idag.

Jag längtar till i morgon eftermiddag, då ska jag gå på Elins esplanad för första gången och göra allt annat jag sparat.

Ingen bild idag. I morgon kanske?

3 comments:

Isabelle said...

Här inne va det fint :) tyckte att layouten va jättebra!! lycka till idag (för du hade väl tenta idag?) kommer gå jättebra!!!! ha en jättebra helg. Själv ska jag jobba :) Men det gör inget när man har ett jobb som man trivs med såå bra :) hehe. kramar

Anonymous said...

Wow!!! Riktigt nice layout! Vill oxå ha kebabrulle....

Anonymous said...

Jag älskar den här layouten. Men nästa kommer också bli fin!

Hoppas att tentan går riktigt bra nuk, det är du värd. Ha det så mysigt med allt tentafirande! Puss