Monday, December 1, 2008

1:a advent.

Det var mysigt igår. 1 advent. Vi grillade korv i skogen och högg tre granar :)
Mamma och pappa var inte med så dom överlät ansvaret på mig i år, att hitta en fin gran.
Jag tycker våran gran är fin.

Vet ni vad jag har gjort i kväll? Jag har stöpt egna ljus! 12 stycken har jag med mig hem, att va med kostade 20 kr. Prisvärt och roligt! I år blir det bara hemmagjorde julklappar så jag är en bit på väg :)

Lite pics från igår. 1 advent


När är korv och marscmallows som godast? Jo, i skogen förstår ni.

Visst är den ljuvligt julig?

ljuset övervinner mörkret. Alltid

3 comments:

emma... said...

ÅÅÅH va fiint!!:-) Du är en riktig mästare på att hitta/hugga/bära hem granar av toppkvalitet!

Bra jobbat!

Good night!

Anonymous said...

Åhhhh, jättefint! Ni verkar haft det himla mysigt. Du är duktig du! Betyder det att du hittade kameran?

Kramkram!

Isabelle said...

hej! superduperfin gran :) vad duktig du är som ger bort hemmagjorda julklappar. Själv är jag klar med alla mina, men jag har köpt dom! Ha det jättebra!! Kramar